2421041530,2421067212 Κασσαβέτη 126 & Κολοκοτρώνη 19, Βόλος lingowpap@gmail.com



banner image
PAPAKIRITSI SCHOOLS
Ακαδημία Ρομποτικής | Βόλος

                
 

Η Εκπαιδευτική Ρομποτική ενσωματώνει όλα τα πεδία του STEM (Science, Technology Engineering, Mathematic), ενώ οι εκπαιδευτικές δράσεις της έχουν χαρακτήρα διεπιστημονικό με τα παιδιά να έρχονται σε επαφή με πολλές και διαφορετικές επιστήμες.  

Ο ολοκληρωμένος οδηγός σπουδών της Ακαδημίας Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, δημιουργεί για ακόμη μια χρονιά το κατάλληλο παιδαγωγικό περιβάλλον για την ανάπτυξη των "Δεξιωτήτων του 21ου Αιώνα".

Γνώσεις, κοινωνικές δεξιώτητες και φαντασία καλλιεργούνται με τρόπο δημιουργικό, υγιή και παιγνιώδη.

Οι μαθητές μας έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχου στον ετήσιο εσωτερικό Διαγωνισμό Ρομποτικής του δικτύου, αλλά και να λάβουν μέρος στις εξετάσεις πιστοποίησης, τις μοναδικές που διεξάγονται από Ανώτατο Ίδρυμα στην Ελλάδα.


 

 
PREBOTICS

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Prebotics αφορά παιδιά ηλικίας 4 και 5 ετών έχει ως στόχο να εισάγει τις πρώιμες έννοιες της ρομποτικής και του προγραμματισμού, κάνοντας χρήση της αφήγησης ιστοριών. Τα παιδιά αναπτύσσουν τις κατασκευαστικές τους ικανότητες, την κριτική σκέψη, την αντίληψη και τη συνεργατικότητα, ενώ ταυτόχρονα έρχονται σε επαφή με τον κόσμο του προγραμαμτισμού, της μηχανικής και της τεχνολογίας.

 


 

 

JUNIOR

Η κατηγορία Junior ενδείκνυται για ηλικίες από Α Δημοτικού μέχρι και Γ Δημοτικού.
 

Junior Robotics
Πραγματοποιείται μία πρώτη επαφή με τον κόσμο της Ρομποτικής και του STEM. Οι μαθητές θα κατασκευάσουν απλές και ποικίλες ρομποτικές μηχανές. Έτσι, θα αναπτύξουν κατασκευαστικές δεξιότητες και θα αποκτήσουν βασικές έννοιες από τον κόσμο των φυσικών επιστημών και του προγραμματισμού.

 

 

 


 

 

Junior Mechanics
Δημιουργία και έρευνα μηχανικών μοντέλων. Τα παιδιά θα αποκτήσουν μεγαλύτερη εξοικείωση με τα δομικά στοιχεία. Θα μελετήσουν την αποδοτικότητα του μοχλού, της τροχαλίας και θα πειραματιστούν με τα γρανάζια. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες θα εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους με όρους μηχανικής και φυσικής. Ακόμη, τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με νέους τρόπους προγραμματισμού και χρήση tablets.

 


 

 

Junior Coding
Γνωριμία με το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch. Οι μαθητές θα εμβαθύνουν περισσότερο στον προγραμματισμό μαθαίνοντας καινούργιες έννοιες. Θα εξασκήσουν την αλγοριθμική τους σκέψη και θα εφαρμόσουν μαθηματικές πράξεις. Οι κατασκευές τους πλέον, θα έχουν πιο ολοκληρωμένη μορφή πλησιάζοντας σε λειτουργικότητα πραγματικές ρομποτικές και μηχανικές κατασκευές που συναντούν στην καθημερινότητά τους.

 


 

 

Junior League
Οι μαθητές που έχουν ολοκληρώσει τους προηγούμενους 3 κύκλους μπορούν να επιλέξουν να σχηματίσουν μια ομάδα. Το πρόγραμμα αυτό έχει ως στόχο την προετοιμασία των ομάδων για τοπικούς, πανελλαδικούς ή διεθνείς διαγωνισμούς.

 

 

ROBOTICS

Η κατηγορία Robot ενδείκνυται για ηλικίες από Γ Δημοτικού μέχρι και Α Λυκείου.
 

Robot Beginner
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Robot Βeginner είναι μια εισαγωγή στην εκπαιδευτική ρομποτική. Κατά την διάρκεια των προγραμμάτων γίνεται γνωριμία με το εκπαιδευτικό πακέτο που θα ασχοληθούμε για τους επόμενους κύκλους. Θεωρείται ο πιο βασικός κύκλος σπουδών, καθώς ο μαθητής παίρνει όλα τα βασικά εφόδια που χρειάζεται για να συνεχίσει. Πραγματοποιείται εισαγωγή στον προγραμματισμό, εξοικείωση με το περιβάλλον του προγραμματισμού και εκμάθηση των βασικών δομών προγραμματισμού.

 


 

Robot Intermediate
Οι μαθητές σε αυτό το επίπεδο θα αναπτύξουν ό,τι έχουν μάθει στον κύκλο αρχαρίων και θα πρέπει να κάνουν το ρομπότ περισσότερο ευφυές. Θα εμβαθύνουν την κατανόηση και την πρακτική τους στην προηγμένη ρομποτική και τις έννοιες του προγραμματισμού.

 


 

Robot Mechanics
Οι κατασκευές και τα σενάρια μαθήματος θα δίνουν έμφαση στην μηχανική. Οι μαθητές θα δημιουργούν ρομποτικές κατασκευές με περισσότερες δυνατότητες. Η δύναμη των κινητήρων, η ταχύτητα και η ισορροπία των κατασκευών θα βελτιστοποιούνται με μηχανικό τρόπο. Τα παιδιά θα αποκτήσουν μεγαλύτερη εξοικείωση με τα δομικά στοιχεία.

 


 

Robot Coding
Εστίαση στην καλύτερη κατανόηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων προγραμματισμού. Τα παιδιά θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στον προγραμματισμό μαθαίνοντας έννοιες όπως ο αλγόριθμος, οι μεταβλητές, ο παράλληλος προγραμματισμός κ.α. Οι νέες μέθοδοι, οι αλγόριθμοι, καθώς και ο τρόπος σκέψης που θα αποκτήσουν οι μαθητές μετά το πέρας του συγκεκριμένου κύκλου είναι απαραίτητα εφόδια για τους επόμενους κύκλους.

 


 

Robot Advanced
Σε αυτόν τον κύκλο σπουυδών, οι μαθητές είναι πιο ανεξάρτητοι και ικανοί να επιλύσουν πολύπλοκα προβλήματα δουλεύοντας ως ομάδα. Θα προσπαθήσουν να επιλύουν ρομποτικά σενάρια διαφόρων ειδών, συνθέτοντας τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει από τους προηγούμενους κύκλους μαθημάτων, τόσο στο πώς να δομούν σωστές μηχανικές κατασκευές, όσο και στο να λύνουν περίπλοκα προγραμματιστικά προβλήματα.

 


 

Robot Expert
Τα παιδιά έχοντας παρακολουθήσει τους πέντε προηγούμενους κύκλους θεωρούνται experts στο κομμάτι της εκπαιδευτικής ρομποτικής. Σε αυτόν τον κύκλο προχωρούν ένα βήμα παραπάνω στο κομμάτι του προγραμματισμού. Τα ρομποτ δεν θα προγραμματίζονται πλέον, με την οπτική γλώσσα προγραμματισμού. Τα παιδιά θα μάθουν να προγραμματίζουν τα ρομπότ γράφοντας για πρώτη φορά πραγματικό κώδικα.

 


 

Robot League
Οι μαθητές πλέον θεωρούνται ειδήμονες. Έχουν μάθει να εργάζονται ως ομάδα, έχουν αποκτήσει μεγάλη εμπειρία σε κατασκευές, έχουν μάθει να επιλύουν προβλήματα και να προγραμματίζουν σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ακόμη πιο σημαντικό για αυτή την κατηγορία είναι, ότι στους προηγούμενους κύκλους θα έχουν κάνει πολλά λάθη και θα έχουν μάθει από αυτά. Το πρόγραμμα αυτό έχει ως στόχο την συμμετοχή των ομάδων σε τοπικούς, πανελλαδικούς ή διεθνείς διαγωνισμούς.


 
PROFESSIONALS

Η κατηγορία Professional ενδείκνυται για ηλικίες από Β Γυμνασίου μέχρι και Γ Λυκείου.
 

Professional Robots Level 1
Τα παιδιά θα γνωρίσουν το νέο εκπαιδευτικό εργαλείο με το οποίο θα εργαστούν στους επόμενους κύκλους και θα λάβουν μια διαφορετική φιλοσοφία σε σχέση με την μηχανική. Οι κατασκευές θα είναι δυσκολότερες και μεγαλύτερες, ώστε να βοηθήσουν τα παιδιά να αποκτήσουν κατασκευαστικές δεξιότητες διαφόρων ειδών και πιο κοντά σε πραγματικά ρομποτικά μοντέλα της βιομηχανίας ή της καθημερινής ζωής.

 


 

Professional Programming Level 1
Σε αυτό το κύκλο δίνεται έμφαση στο προγραμματισμό και επιχειρείται η ομαλή μετάβαση σε ένα διαφορετικό προγραμματιστικό περιβάλλον. Η χρήση της έως τώρα οπτικής γλώσσας προγραμματισμού αντικαθίσταται από μια διαδικαστική γλώσσα προγραμματισμού η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική χρήση μελλοντικά.

 


 

Professional Robots Level 2
Οι μαθητές θα μάθουν να σχεδιάζουν και να δομούν τις δικές τους ρομποτικές κατασκευές για την επίλυση των πρωτότυπων σεναρίων που θα τους δίνονται. Ο σχεδιασμός των κατασκευών τους θα γίνεται έπειτα από προσεκτική μελέτη των παραμέτρων που θα έχει το εκάστοτε σενάριο και θα πρέπει να είναι όσο πιο απλή γίνεται. Στόχος του κύκλου είναι τα παιδιά να μπορούν να δομήσουν οποιαδήποτε κατασκευή χωρίζοντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν σε μικρότερα μέρη.

 


 

Professional Programming Level 2
Σε αυτόν τον κύκλο εφόσον τα παιδιά έχουν κατανοήσει και ασχοληθεί εμπεριστατωμένα με το προγραμματισμό, θα πραγματοποιηθεί ένα βήμα παραπάνω. Για πρώτη φορά, θα έλθουν σε επαφή με λειτουργικά συστήματα και δίκτυα γνωρίζοντας με αυτόν τον τρόπο, σημαντικές τεχνολογίες. Επίσης, θα αναπτύξουν και θα ενισχύσουν τις γνώσεις τους στον προγραμματισμό με την χρήση μιας γλώσσας προγραμματισμού υψηλότερου επιπέδου. Θα γίνει μια εισαγωγή στις έννοιες της αντικειμενοστρέφειας, της κληρονομικότητας, της πολυμορφικότητας κ.α. Τέλος, θα γίνει εκμάθηση του τρόπου χρήσης μιας βιβλιοθήκης στον προγραμματισμό και πως αυτό μας εξυπηρετεί.

 


 

Professional Football
Η κατηγορία του ποδοσφαίρου είναι μία κατηγορία χωρίς τέλος. Ο προγραμματισμός, η φιλοσοφία, οι τεχνικές και οι μέθοδοι που θα εφαρμόσουν οι μαθητές έχουν πάντα περιθώρια βελτίωσης. Η κατηγορία αυτή έχει ως σκοπό να προσομοιώσει το ποδόσφαιρο που παίζουμε εμείς οι άνθρωποι. Σε αυτό το παιχνίδι υπάρχουν 2 αντίπαλες ομάδες που αποτελούνται από 2 ρομπότ. Όπως και στο κανονικό ποδόσφαιρο, ποτέ δεν υπάρχει το τέλειο. Ο νικητής θα κριθεί στις λεπτομέρειες και την στρατηγική που θα ακολουθήσουν και οι δύο ομάδες.

 

ARDUINO

Το Arduino είναι μια πρωτότυπη ανοικτή πλατφόρμα βασισμένη σε υλικό (μητρική πλακέτα ανοιχτού κώδικα) και λογισμικό, ειδικά σχεδιασμένη για εύκολη χρήση. Οι πλακέτες Arduino είναι ικανές να διαβάζουν διάφορες εισόδους και αισθητήρες και να τις επεξεργάζονται μέσα από ένα σύνολο εντολών στον μικροεπεξεργαστή της πλακέτας.

Tο Arduino αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εργαλείο στον χώρο της τεχνολογίας και του προγραμματισμού, γι’ αυτό η Ακαδημία Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας προσφέρει τα μαθήματα «Αυτοματισμοί και Ρομποτική (Arduino)» σε αρχάριους και προχωρημένους εκπαιδευόμενους.

Τα μαθήματα πραγματεύονται τις εξής ενότητες:
• Αρχές Ηλεκτρονικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων
• Χρήση Arduino και Raspberry
• Γνώση αισθητήρων
• Γνώση κινητήρων
• Προγραμματισμός γλώσσας C και Proccessing
• Συνδέσεις Bluetooth και Wifi
• Κατασκευή απλών και σύνθετων αυτοματισμών
• Μοντελοποίηση αυτοματισμών από την καθημερινότητα

 

 

 


Εγγραφή

Πραγματοποιείστε την εγγραφή σας εύκολα συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας και αναφέροντας ως σημείωση πως ενδιαφέρεστε για μαθήματα Ρομποτικής.